Karatevereniging KaikidoKaratevereniging Kaikido Veendam

Karatevereniging Kaikido

Links

Links die Karatevereniging Kaikido bij u wil aanbevelen als interessante websites om ook eens te bezoeken...

www.jeugdsportfonds.nl/fonds/groningen

Aanvraag Jeugdsportfonds
Sporten is voor alle kinderen belangrijk. Wanneer er niet genoeg financiële middelen zijn om een jongere (tussen de 4 en 18 jaar) te laten sporten, kan het Jeugdsportfonds helpen. Ook als je kind al sport maar u als ouders moeite heeft om de contributie op te brengen. Op de website van deze organisatie is alle informatie te vinden hoe en door wie dit aangevraagd kan worden.

www.jeugdsportfonds.nl/fonds/groningen

Quick Multi Repair Group is een jong en dynamisch bedrijf gebouwd op jarenlange ervaring. Een vast team professionals zorgt er 24/7 voor dat u op de QMR Group kunt rekenen. Onze klanten merken dat wij een professionele en klantvriendelijke manier van werken hebben. www.quick-multi-repair.nl/1/52/over_quick_multi_repair_group.html

Accountantskantoor SAB, Veendam, Assen, Den Helder, onderhoudt veel contacten met zijn klanten om ze zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. www.sabaccountants.nl/

SAB Accountants & Adviseurs.